Verzending

Verzending van uw bestelling

Wanneer uw bestelling de status verzonden heeft, dan staat er in uw
bestelstatus een trackingcode achter het bestelnummer. Als u dit
trackingnummer invult de status van uw bestelling zien.

Begint uw trackingcode met een 4xxxxxxxxxxx , dan kunt u op de site van
DHL pakketservice,  www.dhl.de de status van uw bestelling volgen.

Op een postbusadres levert DHL geen pakketten af die zwaarder zijn dan
12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres,
maar een regulier adres te gebruiken.


Begint uw trackingcode met een 3xxxxxxxx , dan kunt u op de site van
TNT Express,  www.tnt.de de status van uw bestelling volgen.


Het kan voorkomen dat u de volgende melding krijgt: Er zijn geen zendingen
aangetroffen voor deze combinatie
.
Deze melding betekent dat uw bestelling
nog niet door de pakketservice is verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in
dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer deze melding drie werkdagen na verzending nog steeds verschijnt en u
heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact
op te nemen met onze klantenservice email: klantenservice@dictaphone.be

Bestellingen tot 31.5kg worden bezorgd door TNT Express of DHL. Bestellingen
die groter zijn dan dit gewicht zullen in meerdere pakketten worden aangeboden.


Verzendkosten

Voor alle bestellingen wordt een verzendbedrag van €4,95
in rekening gebracht.


Levertijden

Bij alle producten in onze winkel is de levertermijn gemiddeld
2-3 werkdagen, mits voorradig.
Wanneer u voor 16:00 uur bestelt,
heeft u uw bestelling gemiddeld binnen 1-2 werkdag(en) in huis. Wanneer
een product niet meer voorradig is, wordt dit weergegeven op de website
of gemeld door de klantensevice. In dat geval is de levertijd gemiddeld
3-7 werkdagen. Soms wordt u een ander anternatief aangeboden.


Levering bij meerdere producten

De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van
het artikel met de langste levertijd.

 
Buitenlands afleveradres
Wij verzenden geen bestellingen naar een adres buiten Nederland.
 

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een bestelling kan geannuleerd worden:

  • Het artikel is niet leverbaar meer: in dit geval nemen wij contact
    met u op en bieden wij u een alternatief aan of u annuleert de
    bestelling.
  • We hebben uw vooruitbetaling 1 week na het plaatsen van uw
    bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen voor de betaalmethode
    ‘Vooruitbetalen’.

Wanneer een bestelling wordt geannuleerd vervalt de betalingsverplichting.
Dit geldt alleen wanneer het product nog niet in behandeling is genomen
voor verzending.
Als u al betaald heeft (Mr Cash/CREDITCARD), dan storten
we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

  • Voor het annuleren (gedeeltelijk) van uw order, brengen wij geen extra
    annuleringskosten in rekening.
  • Indien u product(en) aan ons retour stuurt, komen de verzendingkosten
    voor rekening van de consument.